Dietos diabetikams ir širdies sveikata, namuknygos.lt - Kaip maitintis sergant diabetu?

dietos diabetikams ir širdies sveikata

Spausdinti Maistas - mūsų organizmo varomoji jėga, tačiau jis suteikia ne tik energijos.

Cukrinis diabetas ir širdies ligos

Įvairiuose maisto produktuose slypinčios naudingos medžiagos padeda darniai funkcionuoti įvairiems organams, atlikti gamtos jiems priskirtas funkcijas. Iš maisto gauname medžiagas, kurių dėka gija žaizdos ar formuojasi raumeninis audinys.

dietos diabetikams ir širdies sveikata

Taigi maistas ne tik suteikia kasdienai reikalingos energijos, bet ir padeda puikiai jaustis, susidoroti su nesklandumais, kurie iškyla mūsų organizmo viduje. Ne paslaptis, kad sergant diabetu keisti tam tikrus mitybos įpročius yra tiesiog būtina, tačiau ar žinote, kad visiškai sureguliavus mitybą galima išvengti visų neigiamų šios ligos padarinių?

Skaitykite, kaip tai galima padaryti. Daržoves valgyti sveika visiems, bet sergantieji diabetu turi atkreipti daugiau dėmesio į skirtingų daržovių organizmui suteikiamas medžiagas.

Nuorodos kopijavimas

Sergantiems diabetu taikomas griežtas režimas Tai mitas, kuris gimė iš pasenusių patarimų diabetikams ir atgyvenusių mitybos taisyklių. Juk kiekvienam yra būtinas tam tikras energijos kiekis, kurį naudojant galime atlikti kasdienius darbus ir išlikti sveiki.

  1. namuknygos.lt - Kaip maitintis sergant diabetu?
  2. Diabetikams – sveikas ir įvairus maistas | namuknygos.lt

Kaip įsivaizduojate sergantį diabetu ir beveik nevalgantį žmogų? Tai tiesiog neįmanoma. Diabeto atžvilgiu mitybos režimo griežtumas pasireiškia glikemijos indekso stebėjimu.

Raktiniai žodžiai

Greitai virškinami ir daug angliavandenių turintys produktai pasižymi aukštu glikemijos indeksu, todėl juos suvartojus greitai ir aukštai pakyla cukraus kiekis kraujyje. Diagnozavus cukrinį diabetą nereikia skubėti. Staigus ir drastiškas mitybos įpročių pakeitimas organizmui gali sukelti šoką, todėl rezultatas bus trumpalaikis ir gali sukelti prastą savijautą. Sergantieji diabetu turi suprasti, kad mityba šiuo atveju yra ne trumpalaikė dieta, o gyvenimo būdas.

Mūsų draugai

Vis dėlto daugelis žmonių šį aspektą ignoruoja ir pradeda laikytis gana griežtų dietų neįsigilinę į savo ir kūno santykį su maistu. Tai ilgainiui lemia ne tik neigiamą poveikį sveikatai, bet ir psichologinių problemų atsiradimą.

Diabetas

Norint išvengti šių padarinių patartina neskubėti ir ramiai apsvarstyti, kaip liga pakeis jūsų gyvenimą ir kaip reikės maitintis ateityje. Turite įvertinti ne tik savo pomėgius ir jau susiformavusius įpročius, bet ir tokius aspektus kaip visos šeimos mityba, maisto pirkimas ir kt. Turėsite prisiderinti prie šeimos ir socialinių įsipareigojimų pietavimo darbe, verslo susitikimų ir panašių situacijų.

Susijusios ligos

Pirmasis žingsnis siekiant pakeisti savo mitybą ir geriau jaustis yra santykio su maistu pakeitimas. Tai tiesiogiai susiję su jūsų sveikata, dietos diabetikams ir širdies sveikata prieš pradedant kažką keisti turite tvirtai nuspręsti, kodėl to norite, įvertinti, kokią naudą gausite.

dietos diabetikams ir širdies sveikata

Kitaip tariant, turite kontroliuoti alkį ir sotumo jausmą be nuolatinio nusivylimo ir išmokti mėgautis maistu. Žinoma, kai kurių produktų diabetikai turi vengti, bet jiems galima surasti puikius analogus: pavyzdžiui, vietoje karšto šokolado mėgautis arbata arba limonadą pakeisti kalorijų neturinčiais gėrimais su mažesniu cukraus kiekiu. Visi pokyčiai gali atrodyti gana bauginantys, bet mitybą iki tinkamos keisite palengva tai gali užtrukti metustodėl iš tikrųjų nebus taip sudėtinga.

Komentuoti

Sergant diabetu nebūtina visiškai atsisakyti mėgstamų produktų: svarbu valgyti saikingai ir gaminti kūrybingai. Į maistą žvelkite kūrybingai Siekiant sureguliuoti savo mitybą iškyla įvairūs psichologiniai barjerai, todėl nereikėtų drovėtis specialistų gydytojų ir dietologų pagalbos.

dietos diabetikams ir širdies sveikata

Jie gali hipertenzija, kad dūrio suteikti naudingos informacijos ir padėti iš naujo įvertinti gerai pažįstamų maisto produktų naudą bei savybes.

Taip pat nederėtų pamiršti, kad sergant cukriniu diabetu reikia ne tik nuolat galvoti, ką valgote, bet ir tikrinti savo cukraus kiekį kraujyje. Tai geriausia daryti kelis kartus per dieną.

dietos diabetikams ir širdies sveikata

Lietuvos diabeto asociacijos skelbiamos štai tokios cukraus normos kraujyje: Prieš pusryčius 4,4 - 6,7 Valandą po valgio 8,9 ir mažiau Dvi valandos po valgio 6,7 ir daugiau Popietę tarp 14 - 16 val 3,9 ir daugiau Glikuotas hemaglobinas mažiau nei 7 proc.

Svarbu nepamiršti ir to, kad mityba atlieka svarbų prevencinį vaidmenį: tinkamai maitinantis galima ne tik sustabdyti ligos progresavimą, bet ir išvengti prastos savijautos akimirkų.

Susiję straipsniai

Išmokę pažinti jums tinkančius produktus galėsite mėgautis net ir tuo, ką mėgstate, net glikemijos indeksas gali būti skirtingas priklausomai nuo maisto dietos diabetikams ir širdies sveikata būdo ar tekstūros, glikemijos indeksą mažina ir riebalų kiekis. Pavyzdžiui, apelsinų sulčių glikemijos indeksas yra didesnis nei šviežių apelsinų, baltos duonos glikemijos indeksą šiek tiek sumažinsite užtepę ploną sluoksnį sviesto. Pagrindinės mitybos taisyklės kenčiantiems nuo diabeto: Pirmenybę teikite mažą arba vidutinį glikemijos indeksą turintiems produktams; Optimizuokite skaidulų vartojimą.

Taip pat perskaitykite