Geriausia mankšta širdies sveikatai

Kokie pratimai stiprins širdį ir padės sulieknėti?

Mankštos nauda- širdis

Tai gerina protinę veiklą, padeda numesti svorio, augina raumenis ir, žinoma, padeda širdžiai. Sportuojant išsiplečia kraujagyslės, kad į raumenis patektų daugiau kraujo.

lūžo nuo hipertenzijos viskas apie hipertenziją, kuriai gresia 3 laipsnis

Tai leidžia sumažinti kraujo spaudimą. Tiesa, naujas tyrimas rodo, kad vienas kasdienis produktas gali tam pakenkti - burnos skalavimo skystis panaikina kai kuriuos sporto suteikiamus privalumus.

Taip kūnas prisitaiko prie jam skirto krūvio ir maitina raumenis deguonimi.

Prenumeruok

Tačiau mokslininkai jau seniai pastebėjo, kad po geros treniruotės kraujo spaudimas nukrenta iki žemesnio lygio, geriausia mankšta širdies sveikatai buvo prieš pradedant sportuoti.

Su sportu susijusi hipotonija žemas kraujo spaudimas nėra blogas dalykas. Greičiau jau priešingai - tai parodo, kad širdis buvo pamankštinta. Susiję straipsniai Kartą ir visiems laikams: mokslininkai nustatė, kokia mankšta geriausia, geriausia mankšta širdies sveikatai nesigailėtumėte senatvėje   28 Sportuojant išsiskiria azoto monoksidas, kuris ir praplečia kraujagysles, leisdamas kraujui pasiekti aktyvius raumenis. Naujas tyrimas rodo, kad po treniruotės azoto monoksidas virsta nitratais.

Ilgus metus buvo manoma, kad natūraliai kūne susidarantys nitratai neturi jokios paskirties.

Susiję straipsniai

Jie patenka į seilių liaukas ir taip išsiskiria burnoje. Tačiau šis naujas tyrimas rodo, kad tie nitratai mums gali būti naudingi. Burnoje gyvenančios bakterijos naudoja šiuos nitratus ir juos verčia nitritais, kurie nuryti su seilėmis vėliau vėl gali būti panaudoti azoto monoksido gamybai.

Kaip jau minėta, azoto monoksidas yra labai svarbus kraujagyslių prisitaikyme prie fizinio krūvio. Tai padeda palaikyti sveiką kraujo spaudimą ir kraujagyslių sveikatą.

hipertenzijos priežastis yra tirštas kraujas epidemiologinis hipertenzijos tyrimas

Tačiau šiame procese dalyvauja burnos bakterijos, kurias nemaža dalis žmonių aktyviai naikina kasdien. Kiekvienas iš jų turėjo bėgti du kartus po 30 minučių, tačiau šios treniruotės buvo atskirtos pakankamai nemažu laiko tarpu.

Dalyviai galėjo gerti vandenį, tačiau kiti gėrimai ir maistas nebuvo leidžiamas.

Naujausi įrašai

Vėliau mokslininkai dvi valandas juos stebėjo. Po treniruotės praėjus 30, 60 ir 90 minučių dalyviai turėjo išsiskalauti burną - kai kuriems teko placebas mėtų skonio vanduokitiems - antibakterinis burnos skalavimo skystis.

Tyrimas parodė, kad tie, kurie burnas skalavo vandeniu, pasižymėjo žemesniu kraujo spaudimu. Po valandos kontrolinės placebo grupės dalyvių kraujo spaudimas vidutiniškai buvo žemesnis 5,2 mmHg. Tuo vyšnių sulčių širdies sveikata burnos skalavimo skystį naudojusių žmonių kraujo spaudimas sumažėjo tik 2 mmHg.

hipertenzija 3 laipsnio 2 pakopos 4 rizika kas varva hipertenzija

Ir mokslininkų tai nestebina - bakterijų gaminami nitritai padeda susidaryti azoto monoksidui, kuris yra svarbus kraujagyslių pralaidumo reguliavime. Pašalinus dalį bakterijų, šis efektas yra ženkliai sumažinamas. Taip pat domėsimės, kokios bakterijos gyvena širdies ir kraujagyslių rizikos grupėje esančių žmonių burnose.

Nuorodos kopijavimas

Ši informacija svarbi ir jums. Dažnai sportuodami žmonės kvėpuoja pro burną, kas gali palikti nemalonų skonį.

  1. Ar hipertenzija yra profesinė liga
  2. Geros savijautos biblija. Išeminė širdies liga
  3. Bėgimas - sveikata | namuknygos.lt

Jo nereikėtų nuplauti antibakteriniu skysčiu. Apskritai, antibakterines priemones reikėtų naudoti rečiau - kūno mikroflora yra svarbi organizmo sveikatai.

Taip pat perskaitykite