Greitas ėjimas dėl hipertenzijos

Nepatikėsite, koks yra efektyviausias būdas suliesėti!

Vienas iš tokių — norint palaikyti gerą sveikatą ir jaustis puikiai, svarbu kas dieną judėti.

Nepatikėsite, koks yra efektyviausias būdas suliesėti! Ėjimas Gražina Vasiliauskienė Alfa. Ir vis dėlto turbūt nežinojote, kad tai — pats veiksmingiausias liesėjimo būdas. Jokie apsilankymai treniruoklių salėse, važinėjimas dviračiu ar rytmetinė mankšta neduoda tokio efekto, kaip paprasčiausias vaikščiojimas pėsčiomis. Tokią išvadą padarė britų mokslininkai iš Londono ekonomikos ir politinių mokslų mokyklos, išanalizavę kelerių metų tyrimų duomenis.

Nesiekiantiems olimpinių aukštumų ir norintiems tiesiog būti fiziškai aktyviais, itin rekomenduojamas ėjimas. Tai gali būti ėjimas šiaurietiškomis lazdomis, smagus pasivaikščiojimas su draugais, augintiniu ar įprastinis žingsniavimas maršrutu: namai-darbas, namai-mokykla ir t.

Šiaurietiškas ėjimas -- pramoga visai šeimai

Apie vaikščiojimo naudą yra atlikta daugybė tyrimų ir jau seniai neabejojama teigiamu vaikščiojimo poveikiu sveikatai. Pagrindinis motyvas, kuris išskiria ėjimą kaip pranašesnę fizinio aktyvumo formą prieš kitas, yra tas, jog tai pati natūraliausia žmogaus fizinė veikla, juk pirmiausia žmogus išmoko vaikščioti.

Be to ėjimas nuostabus tuo, kad tinka absoliučiai visiems, nepaisant amžiaus, lyties ar gyvenimo būdo.

greitas ėjimas dėl hipertenzijos vaistai nuo hipertenzijos nuo inkstų ligų

Ypač vaikščioti rekomenduojama vyresnio amžiaus žmonėms, kurie nėra pajėgūs praktikuoti kitų fizinio aktyvumo formų. Ėjimas pėsčiomis mažina nuovargį, suteikia energijos, stimuliuoja protinę veiklą, mažina stresą, skatina medžiagų apykaitą. Reguliarus, bet greitas ėjimas sumažina 2-ojo tipo cukrinio diabeto ir kraujagyslių ligų, hipertenzijos, nutukimo bei daugelio vėžio formų riziką.

Keiskime savo judumo įpročius dėl geresnės sveikatos ir švaresnės aplinkos

Vaikščiojimas stiprina kaulinę sistemą, mažina osteoporozės riziką. Be to vaikščioti rekomenduojama ne tik norintiems nesirgti, bet ir sveikstantiems po įvairių ligų, ypač po miokardo infarkto, nes einant refleksiškai išsiplečia širdies kraujagyslės, todėl pastovios treniruotės puikiai stimuliuoja širdies veiklą.

greitas ėjimas dėl hipertenzijos hipertenzijos kraujagyslių išsiplėtimas

Žinoma, pradėti treniruotis reikia nuo labai lėto ėjimo. Norintiems pradėti reguliariai vaikščioti, pirmas ir labai svarbus patarimas — pasirinkti tinkamą vaikščiojimo trukmę, atsižvelgiant į savo fizinį pasiruošimą.

  • Arterinė hipertenzija
  • Hipertenzijos laipsnis pagal režimą
  • Tulžies pūslė ir hipertenzija
  • Idealizuojamas nepelnytai: gydytojas Urbonas papasakojo, kada motinos pienas gali net pakenkti   Seniai žinomas faktas, jog vaikščiojimas padeda išsaugoti sveikatą ir prailgina gyvenimą.

Fiziškai nepajėgiems žmonėms rekomenduojama pradėti treniruotis nuo ėjimo 60—70 žingsnių per minutę. Pirmomis dienomis rekomenduojama eiti apie 30—40 minučių.

10. 000 tūkstančių žingsnių per dieną…

Pamažu treniruočių laiką pradėti ilginti iki valandos, o dar vėliau — iki pusantros. Einant svarbu  nepamiršti kontroliuoti savo pulso bei kvėpavimo.

  • Arterinė hipertenzija - Sveikas Žmogus
  • Ar įmanoma atlikti masažą esant 3 laipsnių hipertenzijai
  • Nemirtinga hipertenzija
  • Bėgimas — širdžiai pavojinga sporto rūšis?

Einant ir po pasivaikščiojimo neturi būti jaučiamas nuovargis. Greitas ėjimas dėl hipertenzijos atveju — tai ženklas, kad organizmas gavo pernelyg didelį krūvį. O persitempimas, kaip žinia,  nėra sveikatos draugas.

Bėgimas – širdžiai pavojinga sporto rūšis?

Anot fizinio aktyvumo specialistų, norint priklausyti fiziškai aktyvių žmonių grupei, užsiimančia aktyvia fizine veikla, rekomenduojama nueiti O štai, jeigu nueinama daugiau kaip Perskaičius šiuos, iš pirmo žvilgsnio įspūdingus skaičius, gali kilti klausimas — o kaip tuos žingsnius suskaičiuoti?

Atsakymas paprastas — naudotis žingsniamačiais, kurie ne tik dienos pabaigoje parodo kiek gi tų žingsnelių nueita, bet ir labai motyvuoja kas dieną nueiti daugiau negu vakar. Juk drauge vaikštinėti smagiau, o ir motyvacija tokiu atveju greitas ėjimas dėl hipertenzijos žymiai didesnė — vienam patingėjus, kitas paskatins.

greitas ėjimas dėl hipertenzijos buvusi hipertenzija sergant cukriniu diabetu

Taigi, kiek žingsnelių nuėjot šiandien? Pradedam skaičiuoti….

Taip pat perskaitykite