Greitas ėjimas prilygsta bėgimui širdies sveikatos tyrimams

sportavimas

Skaityti daugiau Vieną populiariausių sporto klubų treniruoklių — bėgimo takelį — gaubia ne vienas stereotipas.

greitas ėjimas prilygsta bėgimui širdies sveikatos tyrimams novatoriški hipertenzijos gydymo būdai

Vieni sako, kad juo bėgti lengviau nei lauke. Kiti mano, kad tokiam bėgimui reikia mažesnio pasiruošimo.

Nauji tyrimai rodo, kad 15—20 minučių didelio intensyvumo gali būti naudingiau nei 30 minučių vidutinio sunkumo. Tai sakant, jei nueisite 15 minučių mylią x 5 mylių, tai greičiausiai galėtų sudeginti maždaug tiek pat kalorijų, bet tai nepadarys jūsų širdžiai daug. Turite mankštinti savo širdį ir greičiausiai nepasieksite tikslinio širdies ritmo vaikščiodami, nebent tai tikrai stumiate.

Daugelis sporto trenerių bėgimo takelį laiko priemone, stiprinančią širdį ir ištvermę, kuri būtina bėgant lauke. Tiesa, jie įspėja ir apie galimus sveikatos sutrikimus, pasirenkant netinkamas bėgimo priemones bei režimą.

  1. Piliulių režimas nuo hipertenzijos
  2. Šiaurietiškas ėjimas: duoklė madai ar tikrai nau

Ką būtina žinoti apie bėgimo ypatybes tiems, kurie nori pradėti bėgioti? Aišku, geriausia turėti vienus bėgiojimo batus su vidpadžiu, specialiai pritaikytų jūsų kojos formai. Jos pastebėjimu, greitas ėjimas prilygsta bėgimui, yra švelnesnis mūsų sąnariams.

Be to, eiti į bėgtakio įkalnę yra geriau nei bėgti ant bėgimo takelio. Greito ėjimo režimo reikėtų laikytis 4 — 8 savaites — per tą laiką sustiprėja širdis, atsiranda ištvermė. Tačiau per kelis mėnesius ėjimo sustiprėja raumenys, ypač pilvo presas, kuris einant įkalne palaiko balansą.

Pirmiausia naudinga išsiaiškinti, kiek pajėgiate. Profesionalūs treneriai bėgikus pagal pajėgumą skirsto į dešimt, kartais net ir daugiau, skirtingų lygių.

Greitį vystyti geriausia lauke Svarbu žinoti, jog bėgimo takelis leidžia išvystyti ištvermę, kuri labai praverčia bėgant lauke, tačiau siekti greičio rezultatų, naudojantis greitas ėjimas prilygsta bėgimui širdies sveikatos tyrimams treniruokliu, nepatariama, kadangi stipriai kenčia keliai, nugara. Tuo tarpu bėgant ant bėgtakio, kai pagrindas juda, reikia pajungti daugiau balansinių, giluminių raumenų. Ilgainiui tai gali kelti didesnį nuovargį ne tik kūnui, bet ir protui, priešingai nei bėgant lauke.

greitas ėjimas prilygsta bėgimui širdies sveikatos tyrimams hipertenzijos gydymas 3-4 laipsniais

Jeigu, prieš išbėgant į lauką, yra treniruojamasi savaeigių bėgtakiu, paprastai rezultatai būna geresni, nei bėgant ant įprasto, su varikliu. Tie, kas nepratę prie karščio, neįvertinę savo jėgų ir pasirengimo blogai jaučiasi, rizikuoja prarasti sąmonę.

Komentarai

Taip pat svarbu nepamiršti vartoti daug vandens, jo atsargas pasipildyti ir bėgimo metu. Todėl net ir bėgant, jeigu troškina, geriau sustoti, paeiti, išgerti vandens ir bėgti toliau. Nepriklausomai nuo žmogaus pasirinkimo, t.

greitas ėjimas prilygsta bėgimui širdies sveikatos tyrimams policistinė inkstų liga ir hipertenzija

Kartu, esant galimybei, sekti pulsą išmaniuoju įrenginiu.

Taip pat perskaitykite