Širdies sveikata naudinga magniui

Širdies sveikata. Ką apie ją žinome?

širdies sveikata naudinga magniui

Mokslininkai: kasdien suvalgykite šitų vaisių ir būsite apsaugotas nuo širdies ligų   1 Jei žinote apie daugiausia vartojamuose vaisiuose ir daržovėse esančius mineralus bei vitaminus, tada tikrai žinote ir tai, jog avokaduose bei bananuose yra itin daug magnio ir kalio.

Šių mineralų juose daugiausia. Dabar mokslininkai ėmė tvirtinti, kad bananai ir avokadai turi didžiulį potencialą apsaugoti nuo širdies priepuolio.

O konkrečiai kalbant, žmogus yra apsaugomas nuo aterosklerozės — arterijų sukietėjimo, privedančio ir prie kitų sutrikimų.

Be to, sumažėja kaip rūkymas veikia hipertenziją arterijų užsikimšimo, kai prireikia ir operacijos, rizika. Būtent šiuose produktuose esantis didelis kalio kiekis širdies sveikata naudinga magniui apsaugoti nuo visų šių ligų ir palaikyti tinkamą sveikatos būklę, skelbia mokslininkai. Kad kalis mažina širdies ir kraujagyslių ligų bei inkstų ligų komplikacijų riziką, parodė ir su gyvūnais atliktas bandymas.

Eksperimento metų pelės buvo šeriamos maistu, kuriame buvo mažas, normalus ir didelis kalio kiekis. Tų pelių, kurios gavo daugiausia kalio, arterijos buvo gerokai lankstesnės, palyginti su kitų gyvūnų arterijomis.

Mažiausiai kalio gavusių pelių arterijos buvo ganėtinai kietos. Tas pats vyksta ir su žmonėmis.

A. Kulitaitė pataria: Kaip geriausia sutaupyti?

Jeigu kasdien valgysime avokadų ir bananų, simptomai, ypač arterijų kietumas — širdies ir kraujagyslių sistemos ligų pranašas, išnyks. Problemų ima kilti, nes arterijų kietumas skatina širdį daugiau dirbti ir pumpuoti kraują po visą organizmą.

širdies sveikata naudinga magniui

Arterijų kalkėjimas yra tik viena iš pagrindinių problemų, kuriai užkirsti kelia gali tinkamas gaunamo kalio kiekis. Tačiau esama ir daugiau rimtų sveikatos problemų: hipertenzija, chroniška inkstų liga, metabolinis sindromas, insultas ir širdies ligos. Kalkėjimas ir ką tai reiškia jūsų arterijoms Kalkėjimas yra kalcio kaupimasis audiniuose, organuose arba venose.

širdies sveikata naudinga magniui

Šis procesas gali pakenkti svarbiai audinio, organo arba venos funkcijai. Kalkėdamos arterijos kietėja ir kraujui tampa vis sunkiau jomis tekėti. Jauno žmogaus organizme lankstumą padeda išlaikyti baltymas elastinas.

širdies sveikata naudinga magniui

Tačiau organizmui senstant, elastino kiekis mažėja, todėl arterijų sienelės kietėja. Aterosklerozė ima vystytis, kai ant kraujagyslių vidinių sienelių pradeda kauptis riebalai ir aterosklerozinės plokštelės.

Raktiniai žodžiai

Dėl to sumažėja kraujagyslių praeinamumas. Mažai kalio vartojantys žmonės patenka didesnės rizikos grupę Mokslininkai puikiai žino, kokį svarbų vaidmenį kalis atlieka kovojant širdies sveikata naudinga magniui arterijų kalkėjimu ir susijusiomis infekcijomis. Taigi, gausesnis kalio vartojimas su maistu gerina arterijų būklę. Visgi pernelyg gausus kalio kiekis gali sukelti tam tikrų problemų: pilvo skausmų, šleikštulį, gausesnį tuštinimąsi.

Bananuose ir avokaduose kalio yra itin daug, todėl jie gali apsaugoti nuo širdies ir kraujagyslių ligų. Kalis ir magnis: sąveika vardan sveikatos Norint turėti sveiką širdį, sveikus inkstus, nervus ir raumenis bei gerą kraujotaką, svarbu nepamiršti ir apie organizmui būtiną magnio kiekį.

Kadangi tai — ketvirtas pagal gausą mineralas žmogaus organizme, pakankamas jo kiekis yra būtinas.

Ekspertai perspėja vairuotojus: prieš žiemą verta susirūpinti, kokiu oru kvėpuojate

Magnis yra vadinamas gamtos sukurtu natūraliu fiziologiniu kalcio kanalų blokatoriumi. Į organizmą patekus magniui, padidėja tarpląstelinio kalcio kiekis. Kadangi kalcis vaidina svarbų vaidmenį formuojantis kaulams ir gerėjant raumenų būklei, per mažas magnio kiekis organizme gali sukelti raumenų problemų, hipertenziją ir smegenų kraujagyslių spazmus.

Magnio trūkumas yra siejamas su įvairiomis širdies ir kraujagyslių sistemos ligomis bei nervų ir raumenų veiklos sutrikimais, magnio pasisavinimo sutrikimais, diabetu, inkstų veiklos sutrikimais bei piktnaudžiavimu alkoholiu. Dažniausiai pasireiškiantys magnio trūkumo požymiai yra raumenų mėšlungis, nepaaiškinamas silpnumas, pavieniai širdies ritmo surikimai, akių trūkčiojimai ir nervingumas. Tačiau pasitaiko ir tokių požymių, kuriuos sunku pastebėti, kol magnio kiekis ypač sumažėja. Kai kurie moksliniai tyrimai rodo, kad, pavyzdžiui, astma ir osteoporozė taip pat gali būti siejami su magnio kiekio sumažėjimu.

Kalio ir magnio trūkumo organizme vien daržovėmis ir vaisiais nekompensuosi

Specialistai pažymi, kad pasireiškus minėtiems simptomams ir nustačius, kad dėl jų veikiausiai kaltas mažas magnio kiekis, žmonės ima vartoti papildus arba pakoreguoja mitybą, arba daro ir viena, ir kita. Viena iš daugybės priežasčių, kodėl organizme sumažėja magnio ir kalcio, yra ta, jog esant trūkumui organizmas ima naudoti kauluose esančius magnį ir kalcį.

širdies sveikata naudinga magniui

Deja, taip gali susidaryti dvigubai pavojinga situacija, kai iš pažiūros pakankamas magnio kiekis gali maskuoti realų nepakankamumą, automatiškai lemiantį tolesnį kaulų struktūros prastėjimą. Dėl šios širdies sveikata naudinga magniui specialistai turėtų informuoti pacientus apie tokios situacijos tikimybę ir patarti nesikliauti vien paprastais tyrimais arba akivaizdžių simptomų nebuvimu. Kai koreguojama mityba, kad padidėtų su maistu gaunamų kalio ir magnio kiekis, bananų ir avokadų įtraukimas galėtų būti puikus startas.

Vartojant šiuos produktus ilgainiui išnyksta mineralų trūkumo požymiai: pagerėja gliukozės rodikliai, pavyksta kokybiškiau širdies sveikata naudinga magniui, sumažėja spaudimas, pagerėja mitochondrijų darbas, pasipildo energijos atsargos.

Komentuoti

Bananuose yra ne tik daug kalio: nedideliame, maždaug gramų svorio banane yra ir pakankamai ląstelienos. Be to, bananuose yra vitamino C ir B6, taip pat mangano, vario ir baltymų. Visgi nevalia pamiršti apie cukrų: bananuose iš tiesų daug fruktozės.

Viename banane gali būti 12,4 gramo fruktozės. Laimei, kaip ir kalis, ji teikia organizmui naudos, todėl nedidelis bananas — puikus užkandis. Maisto produktai, kuriuose gausu kalio, sumažina ir akmenų formavimosi inkstuose riziką. Bananai taip pat gali padėti išlaikyti tinkamą kraujo spaudimą.

Magnio trūkumas: simptomai, bei svarba organizmui — GERA KARMA™

Nevisiškai sunokę bananai yra naudingi žmonėms, kurie jautrūs insulinui, nes juose yra 15—30 gramų virškinimui atsparaus krakmolo. Bananai gali padėti subalansuoti cukraus kiekį kraujyje, nes jie nedidina glikeminio indekso. Bananai yra puikus produktas, praverčiantis ruošiant tirštus kokteilius, kadangi suteikia jiems ne tik nuostabaus skonio, bet ir kreminę konsistenciją.

Taip pat perskaitykite