Jogos asanos širdies sveikatai, Jogos nauda sveikatai – Joga, meditacija, jogos pratimai, kvėpavimas

Jogos pozos ir Mudros jūsų sveikatai

Ji padeda sustiprinti jėgas, lankstumą, koordinaciją ir judesius. Kadangi joga atpalaiduoja, pagerina cirkuliaciją koks hipertenzijos forumas sumažina stresą bei nerimą, ji sustiprina širdies ir kraujagyslių sveikatą ir atneša naudos kvėpavimo bei nervų sistemoms. Ji taip pat pagerina miegą ir virškinimą.

jogos asanos širdies sveikatai kaip greitai pašalinti hipertenziją

Akivaizdžiausia jogos nauda yra susijusi su streso sumažinimu, lankstumu ir atsipalaidavimu. Bet atlikus daugiau tyrimų, paaiškėjo ir kita apčiuopiama nauda sveikatai.

Nors joga nėra vaistas, ji gali būti efektyvi papildoma terapija daugeliui būsenų, pavyzdžiui vėžiui, artritui, astmai, diabetui, depresijai, fibromialgijai ir migrenoms.

Joga padės jums geriau pažinti savo kūną — atrasite jo stipriąsias ir silpnąsias puses bei poreikius. Medicinos jogos asanos širdies sveikatai tiksliai nežino, kodėl joga duoda tiek daug naudos sveikatai, bet atliekama vis daugiau tyrimų. Kai kurie fiziologiniai efektai jogos asanos širdies sveikatai būti susiję su streso sumažinimu ir atsipalaidavimu; kadangi daugelis sveikatos problemų yra sukeltos streso, jo sumažinimas gali tik padėti.

Ir kai praktikuojate jogą, jūs atpalaiduojate endorfinus, natūralius organizmo skausmo malšintojus.

Jogai nereikia jokios specialios įrangos ar drabužių. Jūs galite daryti pratimus namie ar darbe. Jei jūsų mobilumas ribotas, jūs netgi galite juos daryti sėdėdami kėdėje ar lovoje. Štai keletas pavyzdžių, kaip joga įtakoja tam tikras specifines moterų būkles.

  • Su hipertenzija, sportas
  • Hipertenzija 1 laipsnio simptomai
  • Dauguma jų, deja, palieka š Anesteziologų-reanimatologų draugijos konferencija m.
  • 1 laipsnio hipertenzija, ką vartoti

Kaip visada, pasitarkite su gydytoju prieš pradėdami naują mankštos programą. Joga gali sumažinti skausmą, susijusį su šiomis būklėmis, ir egzistuoja pratybos, sukurtos specialiai žmonėms, sergantiems artritu ar fibromialgija. Jogos asanos širdies sveikatai tik nedaug tyrimų, bet pastebėta, kad dėl jogos sumažėja artrito skausmai.

Jogos grožis ir nauda sveikatai

Pavyzdžiui, Stanfordo universiteto tyrimas teigia, kad minties-kūno technikos tame tarpe ir joga yra efektyvios papildomos terapijos gydant raumenų-griaučių sutrikimus, tame tarpe osteoartritą. Tiek artrito, tiek fibromialgijos atveju, tempimas gali laikinai atpalaiduoti sustingusius sąnarius, pagerinti lankstumą ir cirkuliaciją ir skatinti endorfinų išsiskyrimą. Gilus kvėpavimas ir meditaciniai aspektai gali padėti jums susidoroti su stresu, kilusiu dėl ligos, ypač tokios kaip fibromialgija.

jogos asanos širdies sveikatai kokius tyrimus atlikti hipertenzijos atveju

Kvėpavimo pratimai, kurie yra neatskiriama jogos dalis, kai kuriems žmonėms padeda kontroliuoti savo kvėpavimą, tokiu būdu sumažinant astmos simptomus. Tai taip pat stiprina kvėpavimo sistemą. Nugaros skausmas.

Jogos pozos ir Mudros jūsų sveikatai

Joga gali suteikti laikiną nugaros skausmo palengvėjimą. Ji taip pat padeda išvengti tam tikrų nugaros skausmų, sustiprindama jūsų nugarą. Joga ištempia ir sutvirtina nugaros raumenis — kai kurie judesiai yra panašūs į tuos, kurie naudojami fizinėje terapijoje. Kai kurios pozos stiprina pilvo raumenis, kurie padeda nugarai.

Jogos nauda sveikatai

Be to, reguliariai praktikuojama joga padės jums atrasti potencialias problematiškas vietas. Pavyzdžiui, galėsite nustatyti, kurie raumenys yra įsitempę ir atpalaiduosite juos, kol dar neatsirado skausmas. Riešo tunelio sindromas. Tyrimai rodo, kad joga yra efektyvus gydymo būdas šiam pasikartojančiam sužeidimui.

jogos asanos širdies sveikatai pirmojo laipsnio hipertenzijos vaistai

Vienas tyrimas, paskelbtas Amerikos Medicinos Asociacijos žurnale, atskleidžia, kad kenčiantys nuo riešo tunelio sindromo, kurie reguliariai lankė jogos pratybas, patirdavo mažiau skausmo, išlavino didesnį lankstumą ir stipresnį sugniaužimą nei tie, kurie buvo gydomi tradiciškai — riešo įtvaru.

Joga, kaip ir kai kurios kitos atsipalaidavimo ir meditacijos technikos, padeda kai kurioms moterims sumažinti endometriozės sukeltus skausmus. Parengiamieji tyrimai, paskelbti Indijos Fiziologijos ir Farmakologijos žurnale, teigia, kad joga gali padėti pacientams valdyti epilepsiją.

Ji gali sumažinti stresą; stresas gali būti kai kurių priepuolių priežastimi, o joga siūlo atsipalaidavimą ir streso sumažinimą. Bet tyrinėtojai dar nepateikė jokių išvadų, nes reikia atlikti daugiau tyrimų.

Joga: kada ji naudinga, o kada kenkia

Chroniški skausmai. Joga ir kitos atsipalaidavimo technikos sumažina chroniškus skausmus. Ypač efektyviai galima sumažinti chronišką galvos skausmą ir raumenų įtampą. Joga yra gerai pritaikyta diabetikams, nes ji pagerina cirkuliacija ir siūlo reguliarų mankštos režimą.

Asanos sveikai širdžiai

Joga pagerina cirkuliaciją ir, kaip streso mažinimo ar streso valdymo technika, ji gali užkirsti kelią ar atitolinti širdies ligas. Gydytojai dažnai rekomenduoja jogą ar ką nors panašaus pacientams, sergantiems širdies ligomis.

Aukštas kraujo spaudimas. Yra įrodymų, kad joga sumažina stresą ir padidina atsipalaidavimą, o tai gali turėti teigiamos įtakos kraujo spaudimui.

Joga daro stebuklus: 6 priežastys vieną asaną daryti kasdien

Kai kurie tyrimai teigia, kad joga gali būti efektyvi kontroliuojant padidėjusį kraujospūdį, bet tyrimai dar nėra pakankami. Jogos kvėpavimo technikos gali padėti moterims sumažinti ki kuriuos simptomus. Pasak Amerikos Jogos Asociacijos, kai kurie jogos pratimai stimuliuoja liaukų ir reprodukcijos sistemas, padėdami subalansuoti organizmo chemiją. Pasak Amerikos Nacionalinio Sveikatos Instituto, atsipalaidavimo terapijos, tame tarpe ir joga, padeda sumažinti nemigą.

Migrenos ir kiti galvos skausmai. Kai kuriems, kenčiantiems nuo galvos skausmų, joga padeda juos kontroliuoti, sumažindama tiek jų dažnumą, tiek stiprumą.

Dauginė sklerozė. Joga gali padėti moterims, sergančioms daugine skleroze, padidinti fizinį funkcionavimą. Kadangi joga yra nesmūginės pratybos, kai kurios lengvesnės pozos gali būti tinkamos, net jei jau esate tokios jogos asanos širdies sveikatai joga gali sumažinti skausmą, susijusį su osteoporoze. Priešmenstrualinis sindromas ir mėnesinių spazmai.

Reguliariai praktikuojama joga gali sumažinti PMS simptomus, tame tarpe nerimą ir depresiją. Kai kurios pozos gali sumažinti gimdos spaudimą, numalšinti mėnesinių spazmus, o švelnus jogos tempimas gali palengvinti nugaros sustingimą ir įtampą.

Irzlumas, depresija ir nuotaikų svyravimas gali būti numalšinti reguliariai medituojant, o tai yra daugelio jogos pratimų dalis. Kai kurie jogos pratimai stimuliuoja liaukų ir reprodukcijos sistemas, padėdami subaansuoti organizmo chemiją. Ir, be abejo, bet kokia reguliari mankšta daugeliui moterų sumažina spazmų stiprumą. Prenatalinės jogos pratybos paprastai yra lengvesnės, nei įprastos, ir jose daugiau dėmesio skiriama kvėpavimui ir atsipalaidavimui.

Taip pat perskaitykite