Kaip vartoti spiruliną nuo hipertenzijos. SPIRULINOJE GAUSU MAISTINIŲ MEDŽIAGŲ

kaip vartoti spiruliną nuo hipertenzijos

Kaip vartoti Spirulina svorio metimui?

Ne veltui šis super-mažas dumblis vadinamas supermaistu — jis nepralenkiamas daugelyje dalykų! Supermaistu vadinami maisto produktai, turintys ypatingai daug vitaminų, mineralų ir maistingų medžiagų. Jie sustiprina organizmą iš vidaus ir leidžia jums pasijausti pilniems energijos ir sveikatos.

Vartojimas Spirulina — visame pasaulyje plačiai vartojamas bei sveikatingumui skirtas produktas. Produktas yra Nyderlandų kompanijos XXL Nutrition, kuri pasižymi kokybiškomis, aiškiomis bei realybę atitinkančiomis produktų sudėtimis.

Kas padaro Spirulina tokiu išskirtiniu supermaistu, kai kalbame apie svorio metimą? Spirulina nuolat sulaukia dėmesio kaip vertingas pagalbininkas metant svorį. Ir ne be reikalo! Ji atneša organizmui daug naudos ir turi gausybę priežasčių padėti tirpti nereikalingiems kilogramams.

Faktai apie Spirulina platensis

Štai keletas iš jų: Spirulina — tai sveika! Šis melsvai-žalias dumblis turi savyje šimtus energijos suteikiančių ir sveikatą stiprinančių medžiagų. Spirulina — tai pilnavertis baltymų šaltinis, be to, vienas iš aktyviųjų Spirulina ingredientų yra cianobakterija fikobilinas, susidedantis iš fitocianino — svarbios medžiagos, stiprinančios organizmo ląstelių sieneles. Taip pat, Spirulina sudėtyje yra mikroelementų ir mineralų, kurie padėta sklandžiau veikti visoms organizmo funkcijoms.

Dažnai žmonės, pradedantys laikytis dietos, neįvertina, kad svorio metimas tiesiogiai priklauso nuo to, kaip veikia įvairūs mūsų organizmo mechanizmai, todėl norint, kad svoris kristų greičiau ir lengviau, pirmiausia reikėtų užtikrinti sklandžią vidaus organų veiklą!

2 laipsnio hipertenzija

Baltymų šaltinis Metant svorį, patariama teikti pirmenybę maistui, kuriame gausu baltymu. Toks didelis baltymų kiekis padaro Spirulina itin tinkamu produktu visiems, norintiems numesti svorio.

hipertenzijos tyrimams

Skaidulinės medžiagos Skaidulinės medžiagos puikiai pažįstamos visiems, įveikusiems svorio metimo kelią. Mūsų organizmas virškina skaidulines medžiagas itin lėtai, tuo pat metu lėtindamas cukrų skaidymą.

Dumbliai – sveikam ir ilgam gyvenimui

Tai padeda palaikyti optimalų gliukozės kiekį organizme. Spirulina savo sudėtyje turi visas mums reikiamas skaidulines medžiagas, kurios ne tik padeda reguliuoti gliukozės kiekį kraujyje, bet ir leidžia išvengti staigių ir nemalonių alkio priepuolių.

  • Šis maisto medžiagomis praturtintas dumblis iš tiesų yra cianobakterija, galinti pasigirti turinti gausybę žmogaus sveikatai naudingų savybių.
  • Hipertenzija gydytojas bokeria
  • LIGOS - Sveikas Žmogus

Spirulina turi mažai kalorijų Nemažai svorį metančių žmonių vartoja Spirulina ir dėl žemo jos kaloringumo. Lyginant su kitais tradiciniais baltymų šaltiniais, tokiais kaip jautiena, Spirulina suteikia daugiau baltymų ir mažiau kalorijų!

Lepidium meyenii — bastutinių šeimos augalai, giminingi mums pažįstamiems ridikėliams, kilę iš Bolivijos ir Peru, kur beveik metų auginami maistui ir kaip vaistiniai augalai. Dydžiu panašūs į ropes, auginami aukštai kalnuose - metrų virš jūros lygio. Peruvinių pipirinių šaknys labai maistingos, jose gausu angliavandenių, baltymų, skaidulinių medžiagų, taip pat nemažai mineralų — seleno, kalcio, magnio, geležies, kalio, jodo, vario, mangano, cinko, magnio, nesočiųjų reibalų rūgščių, apie 19 aminorūgščių, vitaminų A, B B1, B2, B3, B6C, Esterolių ir kitų veikliųjų medžiagų. Džiovintų peruvinių pipirinių milteliai — natūralus produktas, kuriame nėra jokių papildomų medžiagų. Dėl turtingos maistinės vertės peruvinės pipirinės priskiriamos supermaistui, plačiai naudojamos maisto papildų gamyboje, vertinamos žaliavalgių, vegetarų ir sportininkų.

Energijos pliūpsnis Kartu su visais vitaminais ir maistingomis medžiagomis, kurių pakaktų aprūpinti organizmą energija visai dienai, kaip vartoti spiruliną nuo hipertenzijos supermaisto sudėtyje yra chlorofilo, kuris suteikia organizmui tikrą energijos užtaisą! Taigi, vartodami Spirulina svorio metimui, ne tik nejausite alkio, bet ir jausitės gerokai energingesni. Cukraus kiekio kraujyje reguliavimas Svorį numesti daug lengviau kai kraujyje palaikomas stabilus ir tinkamas cukraus lygis.

Yra tarpusavio ryšys tarp arginino ir endotelio atpalaiduojančiojo veiksnio. Argininas tonizuoja centrinę nervų sistemą.

Spirulina padeda sureguliuoti ir esant poreikiui sumažinti cukraus kiekį kaip vartoti spiruliną nuo hipertenzijos, o naujausi moksliniai tyrimai rodo, kad Spirulina ne tik padeda tiems, kas nori sulieknėti, bet ir 2 tipo diabetu sergantiems pacientams.

Tyrimo metu nustatyta, kad pacientams, vartojantiems Spirulina, pagerėjo gliukozės kiekio ir glikozilinto hemoglobino rodikliai. Taigi, suprasdami Spirulina poveikio svorio metimui ypatumus, galime pasižiūrėti kaip geriausia išnaudoti šį supermaistą lieknėjimui.

kokia tai liga žarnyno hipertenzija

Spirulina vartojimas svorio metimui Spirulina galima vartoti keliais būdais. Ji gali būti vartojama tablečiū ar miltelių pavidalu.

Kaip vartoti Spirulina svorio metimui?

Suvartoti dienos normą yra labai paprasta, kadangi jūsų organizmui pakaks visai nedaug Spirulina, kad praturtintumėte savo dietą. Jei vartojate Spirulina ne tablečių pavidalu, o kaip miltelius, galite be vargo įmaišyti juos į savo kasdienį maistą, vaisių ir daržovių kokteilius, sultis ar pabarstyti ant mėgstamo deserto tik būkite atsargūs — lepintis desertais tai ne pats geriausias pasirinkimas metant svorį!

Spirulina išsiskiria iš daugelio svorio metimui skirtų produktų ir supermaistų neribotomis galimybėmis ją įkomponuoti į kasdienį maistą.

  • Kaip palengvinti nemalonius dygstančių dantukų simptomus?
  • Hipertenzijos gydymas 3-4 laipsniais
  • Spirulina nauda: 7 priežastys ją išbandyti ir svarbus perspėjimas – Kalvotoji Žemaitija

Kokius Spirulina kiekius reikėtų vartoti? Jei turite rimtesnių sveikatos sutrikimų, patariame pasitarti su šeimos gydytoju prieš pradedant vartoti Spirulina svorio metimui.

Spirulina nauda: 7 priežastys ją išbandyti ir svarbus perspėjimas

Įprastai rekomenduojama Spirulina dozė yra apie g tab. Tačiau, rekomenduojama paros norma gali skirtis priklausomai nuo tam tikrų sveikatos sąlygų: Esant padidėjusiam cholesterolio kiekiui: g per dieną Norint pagerinti raumenų veiklą: g per dieną Kontroliuojant gliukozės kiekį: 2 g per dieną Esant kaip vartoti spiruliną nuo hipertenzijos kraujospūdžiui: g per dieną Esant kepenų suriebėjimo simptomams: 5 g per dieną Rinkdamiesi Spirulina svorio metimui, pajusite jos privalumus ir mėgausitės stiprėjančia sveikata.

natūropatija sergant hipertenzija

Taigi, nepriklausomai nuo to, ar siekiate numesti nereikalingus kilogramus, ar sustiprinti sveikatą, vartodami Spirulina neabejotinai pasijusite geriau nei bet kada anksčiau!

Taip pat perskaitykite