Liga sveikata širdies mityba

Širdies ligos, susijusios su mityba

Naujienos Širdis ir tinkama mityba Širdis ir tinkama mityba Širdies ir kraujagyslių ligų riziką didina antsvoris, nutukimas, piktnaudžiavimas riebiu ir saldžiu maistu, alkoholio vartojimas, rūkymas, sėslus gyvenimo būdas.

Žmonėms, kurių cholesterolio kiekis didelis, didesnė ir širdies ligų rizika. Sveika mityba yra vienas iš būdų, padedančių sumažinti cholesterolio kiekį ir apsaugoti širdį.

Geriausi maisto produktai sergant širdies ir kraujagyslių ligomis.

Organizmui reikia nedidelių cholesterolio kiekių. Produktų, kuriuose gausu sočiųjų riebalų arba cholesterolio, dažnas vartojimas didina mažo tankio lipoproteinų cholesterolio kiekį bei skatina aterosklerozinių plokštelių susidarymą arterijose, o tai gali sukelti širdies ligas.

pasekmės sveikatai išsiplėtusi širdis

Žmonėms, kurių kraujyje didelis bendras ir mažo tankio lipoproteinų cholesterolio kiekis, smarkiai padidėja širdies ligų išsivystymo rizika. Norint sumažinti cholesterolio kiekį kraujyje bei širdies ligų riziką, reikia vartoti maisto produktus, kuriuose yra mažai sočiųjų riebalų, cholesterolio ir transriebiųjų rūgščių.

Kaip maitintis, kad širdis būtų sveika? Širdies-kraujagyslių sistemos ligos yra pagrindinė žmonių mirtingumo priežastis išsivysčiusiose šalyse. Šiuolaikinis gyvenimo būdas, streso gausa lemia šių ligų jaunėjimą. Anksčiau buvo įprasta, kad išeminė širdies liga ar miokardo infarktas užklumpa pagyvenusius žmones, dabar tai dažnai nutinka sulaukus ies ar net ies.

Maisto produktai, kuriuose gausu skaidulinių medžiagų Produktai, kuriuose gausu skaidulinių medžiagų, padeda mažinti cholesterolio kiekį kraujyje, ypač jei cholesterolio kiekis yra didelis.

Jos gerina santykį tarp mažo tankio lipoproteinų ir didelio tankio lipoproteinų cholesterolio. Skaidulinių medžiagų daug nesmulkintuose javuose, avižose, sėlenose, miežiuose, pupose ir daugelyje vaisių bei daržovių.

hipertenzijos tinktūra

Vaisiuose ir daržovėse taip pat gausu antioksidantų, kurie gali sumažinti širdies ligų riziką. Omega-3 riebalų rūgštys Omega-3 riebalų rūgštys taip pat gali padėti sumažinti cholesterolio lygį ir širdies ligų riziką.

Ar jūs duodate su hipertenzija

Amerikos širdies asociacija rekomenduoja per savaitę suvalgyti po du riebios žuvies patiekalus iš viso gramų. Riebiosios žuvys: ilgapelekis tunas, silkė, skumbrė, lašiša, sardinė ir upėtakis.

Kraujagyslių chirurgas patarė, kaip padėti savo venoms

Kiti puikūs omega-3 riebalų rūgščių šaltiniai — daiginti kviečiai, rapsų ir sėmenų aliejus. Mononesotieji riebalai Mononesotieji riebalai mažina mažo tankio lipoproteinų cholesterolio kiekį nemažindami didelio tankio lipoproteinų kiekio.

Naujausia išvada: norite ilgiau gyventi ir išvengti kai kurių ligų, užtenka per dieną pasistengti vos 10 minučių   27 Higienos instituto duomenimis, m. Širdies ir kraujotakos sutrikimams daugiausia įtakos turi padidėjęs kraujo spaudimas, rūkymas, stresas, netinkama mityba, nutukimas, mažas judėjimas, alkoholis bei aukštas cholesterolio kiekis kraujyje, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Puikus mononesočiųjų riebalų šaltinis yra riešutai. Kasdien suvalgant vidutiniškai po 30 gramų riešutų sumažėja rizika susirgti širdies ligomis. Kiti mononesočiųjų riebalų šaltiniai yra alyvuogių aliejus, alyvuogės, moliūgų sėklos ir avokadai.

koronarinė liga daro įtaką širdies gyvenimo būdui

Produktai, kurių reikėtų vengti ar vartoti saikingai Kūnui riebalai būtini, todėl jų visiškai atsisakyti negalima. Tačiau reikėtų rinktis tinkamus riebalus. Riebalai turi sudaryti ne daugiau kaip 35 proc.

propaguoti sveikatos priežiūros širdies reklamą

Produktai, kuriuose gausu cholesterolio — pienas, kiaušiniai, sūris ir mėsa — neturėtų liga sveikata širdies mityba išbraukti iš vartotinų produktų sąrašo, bet jų liga sveikata širdies mityba būti vartojama saikingai. Gruzdinto maisto derėtų apskritai vengti, nes gruzdinimo būdu paruoštuose patiekaluose gausu trans-riebalų.

Širdies ligos, susijusios su mityba Širdis Gražina Vasiliauskienė Alfa. Ekspertai rekomenduoja pirmiausia rinktis Viduržemio jūros regiono virtuvę, kad išsaugotume stiprią širdį. Nesveikas maistas per daugybę metų gali susargdinti svarbiausią mūsų organą. Kai kurios širdies ligos neabejotinai susijusios su vartojamu maistu. Antsvoris skatina prieširdžių virpėjimą Prieširdžių virpėjimas nėra retas reiškinys.

Širdžiai sveikas maitinimasis yra labai svarbu, tačiau siekiant sumažinti cholesterolio lygį ir apsaugoti širdį, ne mažiau svarbu išlaikyti optimalų kūno svorį bei užsiimti fizine hipertenzijos gydymas 1 laipsnio 2 laipsnis. Parengta pagal Sveikatos mokymo ir ligų prevencijos centro medžiagą Parengė visuomenės sveikatos stiprinimo specialistė Giedrė Bumblienė.

Taip pat perskaitykite