Paprasti pratimai širdies sveikatai. Populiariausi

Bėgimas - sveikata

Lavinti raumenis galite važiuodami autobusu arba gulėdami lovoje

Pavaikščiokite kelias minutes po biurą, užkalbinkite kolegas, įdėkite naujo popieriaus į spausdintuvą. Jei esate namuose, pasinaudokite puikia proga pavalyti dulkes. Tokia jūsų 2 minučių mankšta, kuri apsaugos jus nuo širdies ligų, diabeto ir sumažins vėžinių susirgimų riziką.

Jums nereikės prakaituoti sporto salėje, bėgioti lyjant lietui po gyvenamąjį rajoną ar išgauti lotoso pozos, todėl fizinis aktyvumas tiks visiems, kas nemėgsta sportuoti.

Kūno regeneracinės galimybės – kaip jas pagerinti? - M.A.S.T.E.R. III seminaras — 1 dalis

Tačiau pirmai progai pasitaikius, jums tiesiog reikės atsikelti nuo kėdės, krėslo ar sofos ir užsiimti veikla, kuri reikalauja aktyvaus judėjimo. Jis reguliariai sportavo tik 3 minutes per dieną, o mokslininkai stebėjo, kaip trumpa mankšta veikia jo sveikatą.

paprasti pratimai širdies sveikatai

Eksperimentas parodė, kad pakako net 3 minučių reguliaraus fizinio aktyvumo, kad pagerėtų žurnalisto kraujotaka, sumažėtų svoris bei diabeto rizika. Australijos mokslininkai jau dešimtmetį tyrinėja, kaip sėdimas darbas ir fizinis neaktyvumas veikia žmogaus sveikatą ir gyvenimo trukmę.

Paaiškėjo, kad reguliarios 6 valandos sėdėjimo be pertraukų apie 11 metų net 34 proc.

paprasti pratimai širdies sveikatai

Mokslininkai pastebėjo, kad sėdimas darbas nekelia tokio pavojaus, jei žmonės dažnai daro pertraukas, per kurias juda. Jie apskaičiavo, kad 1 valandai sėdėjimo reikalingos 2 minutės judėjimo.

  1. Ar galima vartoti omega 3 hipertenzijai
  2. Kaip vystosi hipertenzija
  3. Kaip stiprinti širdies raumenį be vaistų? | namuknygos.lt
  4. Paprastas būdas sužinoti, ar jums labiau gresia širdies ir kraujagyslių ligos

Tiek pakanka, kad pagreitėtų kraujotaka, medžiagų apykaita, suaktyvėtų enzimai, kurie padeda raumenims naudoti kraujyje esančius riebalus ir cukrų. Ką daryti, kad 2 minučių pertraukėlės taptų įpročiu Jei pokalbis ilgas, kalbėdami vaikščiokite.

Lengvas fizinis pratimas padės sustiprinti širdį ir sutvirtinti kaulus

Nelaikykite butelio vandens ant stalo arba termoso su kava ar arbata. Dokumentus archyvuokite iš karto, išmeskite šiukšles, nusivalykite stalą.

paprasti pratimai širdies sveikatai

Namų tvarkymas — paprasti pratimai širdies sveikatai mankšta.

Taip pat perskaitykite