Sveikatos širdies ritmas. Account Options

Širdies ritmo zonos

Širdies ritmo zonos Fizinis aktyvumas yra puikus būdas pasijusti geriau, sustiprinti spaudimas kraujo bei smagiai praleisti laiką.

sveikatos širdies ritmas

Rekomenduojama būti fiziškai aktyviu bent po 30 minčių per dieną. Jeigu turite kokių nors sveikatos problemų, tuomet pradėdami mankštintis nepamirškite pasikonsultuoti su gydytoju.

sveikatos širdies ritmas

Širdies ritmo palaikymas vienoje ar kitoje zonoje leidžia pasiekti bei reguliuoti tinkamą apkrovos lygį, taip sudarant galimybę lengviau pasiekit savo tikslų. Norint tinkamai išnaudoti širdies ritmo zonas, tikslinę zoną reikia pasirinkti atsižvelgiant į savo fizinio pasirengimo lygį bei siekiamus tikslus.

sveikatos širdies ritmas

Taip pat reikia nepamiršti, kad kūnas negali palaikyti aukšto širdies ritmo ilgą laiko tarpą, be to, tai gali būti pavojinga. Susipažinę su širdies ritmo zonomis Jūs galėsite optimizuoti savo treniruotę, o tai leis žymiai greičiau pasiekti užsibrėžtus tikslus.

sveikatos širdies ritmas

Tai yra pati lengviausia zona, kuri tinkama pradedantiesiems. Treniruotės metu nepraleiskite apšilimo zonos, nes ją praleisdami galite padidinti riziką gauti traumą.

sveikatos kodas apie sirdies ligas

Tinkamas apšilimas skatina kraujo tekėjimą į raumenis ir sąnarių lankstumą, tokiu būdu paruošdamas kūną fiziniam aktyvumui. Riebalų deginimo — atsigavimo zona: Šioje zonoje efektyviausiai deginami riebalai.

sveikatos širdies ritmas

Kūne vykstančių biologinių procesų atžvilgiu ši zona labai panaši į apšilimo zoną, tačiau reikalauja didesnio intensyvumo, o tai skatina efektyvesnį kalorijų deginimą. Ištvermės-aerobinė zona: Treniruotė šioje zonoje verčia Jūsų širdį bei plaučius dirbti sunkiau. Tai lavina širdies darbo bei deguonies pernešimo į raumenis sistemos pajėgumą. Tai reiškia, kad deguonis tampa ne pagrindiniu ląstelių kuru ir raumenyse pradedama gaminti pieno rūgštis.

Senovės kinai pagal pulsą iš tiesų diagnozuodavo ligas — ir ne tik: šiuo metodu buvo vertinamas ir žmogaus būdas, ir net nėštumo terminai. Mūsų laikais tam yra pasitelkiami modernesni metodai ir technologijos, tačiau ir iš pulso galima šį tą sužinoti apie savo sveikatą. Kaip tiksliai skaičiuoti Gydytojų kardiologų aiškinimu, išskiriamas arterinis, veninis ir kapiliarinis pulsas. Svarbiausius duomenis apie širdies darbą ir kraujotakos būklę suteikia arterinis pulsas.

Anaerobinė treniruotė yra tinkama norint padidinti raumeninę masę ir lavinti raumenų jėgą. Kuomet treniruotė šioje zonoje atliekama ilgą sveikatos širdies ritmas periodą, širdis tam tikru momentu jau nebepajėgia išlaikyti tempo ir pati lėtina savo darbą, taip pereidama į aerobinį režimą.

Širdies aritmija dažniau susergama vyresniame amžiuje. Statistikos duomenimis, iš mečių senjorų suserga kas 25 žmogus. Kaip saugotis ir atpažinti ligą, o susirgus gydytis? Aritmija didina insulto riziką Dažnas širdies plakimas per 90 kartų per min.

Tai labai didelio sveikatos širdies ritmas zona. Aukšto pasirengimo pajėgumo sportininkai gali tik trumpą laiko tarpą išlaikyti tokio dydžio apkrovas. Ši zona gali būti pavojinga, tad treniruotė joje neturėtų būti atliekama be daktaro priežiūros.

Tad visai nenuostabu, kad širdies plote atsiradusių skausmų ir nemalonių jutimų labai bijome, jų išsigąstame. Apie širdies ligas ir tai, kaip suprasti, kad juntami skausmai gali būti pavojingi jūsų sveikatai ir gyvybei kalbamės su Kėdainių PSPC šeimos gydytoja Erika Rudeliene. Pirma tokia patirtis gali įvaryti nemažai baimės ir, žinoma, būtų aplaidu numoti į tai ranka.

Taip pat perskaitykite