Yra vitaminas, naudingas širdies sveikatai, Padeda formuotis raudoniesiems kraujo kūneliams ir gydo anemiją

yra vitaminas, naudingas širdies sveikatai

Daržovių nauda sveikatai

Rūta Petereit. Lietuvoje bent 80 proc.

Specialistė paaiškino, kada vitaminai gali atnešti daugiau žalos nei naudos 11 LRT. Imuniteto stiprinimą ir apsaugą nuo peršalimo ligų nemažai gyventojų vis dar sieja su stebuklingą poveikį žadančiais preparatais. Tačiau sveikatos specialistai naudingas širdies sveikatai dėmesį ir į kitą problemą — neatsakingą vitaminų ir mineralų vartojimą: per didelės ar nesuderintos dozės gali ne tik nepadėti sveikatai, bet ir veikti kaip nuodai, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Pasak dietologės dr. Rūtos Petereit, Lietuvoje tik apie 20 proc. Iš to ką matau praktikoje, galiu pasakyti, kad vienas iš 5 pacientų šią normą turi, tačiau tik vienas iš 5.

  1. Vitaminas C: nauda sveikatai - namuknygos.lt
  2. Hidroterapija hipertenzijai gydyti

Dažniausiai vitamino D koncentracija yra mažesnė nei 50 nanomolių litre. Su kaulais susiję negalavimai — tik ledkalnio viršūnė Plačiai žinoma, kad vitamino D trūkumas yra tiesioginis rizikos veiksnys, kalbant apie tokias kaulams kenkiančias ligas kaip osteoporozė. Rečiau galime išgirsti apie kitas sritis.

yra vitaminas, naudingas širdies sveikatai

Vitaminas D būtinas sklandžiam širdies darbui, kraujagyslių sistemos veiklai, kokybiškam miegui. Visa tai gali būti susiję su vitamino D trūkumu, mes pastebime tik ledkalnio viršūnę, — sako dietologė dr.

Vitaminas A būtinas geram regėjimui, odai, kaulams, kūno audiniams bei reprodukcinės ir imuninės sistemų veiklai užtikrinti. Šis vitaminas neretai tarnauja kaip antioksidantas, kovojantis su ląstelėms padaryta žala.

Galvojame, kad išeitis — piliulė. Nemigos gydymo tikrai neturėtume pradėti nuo medikamentų.

Vitaminas C: nauda sveikatai

Iš kur kyla tos priežastys, dėl ko žmogus nemiega? Tyrimai rodo, kad jeigu tai vyresni pacientai, visiems yra pastebima vitamino D stoka.

yra vitaminas, naudingas širdies sveikatai

Vitamino D kiekis ir onkologinės ligos taip pat susiję. Būtent šių ligų prevencijai reikėtų pasiekti 75 nanomolių litre koncentraciją. Silpnumas, lėtinis nuovargis, koncentracijos stoka, įvairūs galvos skausmai, kartais ir virškinimo problemos.

Kaip sprendimo būdą jie renkasi daugiau laiko praleisti saulėje.

Gydytoja dr. Petereit tikina, kad yra vitaminas neužtenka. Esą darže jie prabūna po 8 valandas. Turime žinoti, kad efektyvios yra tik 15 minučių saulėje, vėliau vitamino D sintezė blokuojama, — pabrėžia gydytoja.

Kuo sveikatai naudingi kopūstai?

Neabejotinai kažkiek gauname ir su maistu, tačiau papildomai turime vartoti multivitaminus arba papildus. Su maistu tikrai negausime tokio vitamino D kiekio, naudingas širdies sveikatai būtų lygus tūkstančiui veikimo vienetų.

yra vitaminas, naudingas širdies sveikatai

Skumbrės gal ir galėtume suvalgyti, bet vėlgi, priklauso nuo to, kokia yra ta žuvis. Vitamino D kiekis preparatuose yra matuojamas tarptautiniais veikimo vienetais.

Gydytoja perspėja: vitaminas D saugo nuo vėžio ir širdies ligų, bet vien pabūti saulėje nepakanka

Vienų preparatų dozės siekia 25 tūkst. Dažnam kyla klausimas, kodėl šie kiekiai skiriasi ir ar didesnę dozę vartoti yra saugu? Čia yra 25 naudingas širdies sveikatai. Lyginant su ankstesniais preparatais, atrodo daug, tačiau gerti reikia po dvi ampules per savaitę.

yra vitaminas, naudingas širdies sveikatai

Šitaip aštuonias savaites ir tik po 3 mėn. Kasdien suvartojant 2 tūkst.

RPN kalio - 1 g baltymų - 30 proc. RPN vitamino A - 25 proc. RPN vitamino C - 2 proc. Tyrimai rodo, kad arbūzų ekstraktas gali sumažinti hipertenziją ir kraujo spaudimą, esant nutukimui.

Kraujo tyrimai irgi nesiskiria, fosforo kiekis normalus. Tikrai nereikia bijoti. Didesnė dozė irgi saugi.

Viskas apie vitaminus: kam kokie naudingi, kaip vartoti

Turi įtakos ir fiziniam aktyvumui Vitamino D svarbą žmogaus organizmui pabrėžia ir Lietuvos sporto universiteto profesorius Naudingas širdies sveikatai Skurvydas. Norint, kad kaulai būtų kieti, raumenys stiprūs, be nuolatinio judėjimo, tinkamos mitybos, svarbu susidraugauti ir su mūsų sena palydove — saule.

yra vitaminas, naudingas širdies sveikatai

Skurvydas pabrėžia, jog nereikia persistengti. Jeigu mes kiekvieną dieną saulėje praleidžiame po valandą ir daugiau, padidėja rizika susirgti odos vėžiu. Štai kodėl sistemingai ir po truputį mėgautis saule — sveikatos šaltinis.

yra vitaminas, naudingas širdies sveikatai

Atsakymų ieškokite Delfi Plius.

Taip pat perskaitykite