Ar galima valgyti soją nuo hipertenzijos

Kaip gydyti hipertenziją
  1. Koronarinės širdies sveikata
  2. Darbo skelbimai - įmonės siūlo darbą Lietuvoje ir užsienyje | namuknygos.lt
  3. MITYBA - Sveikas Žmogus

Tikriausiai esate girdėję, kad laikantis dietos rekomenduojama valgyti sojos produktų. Tačiau ar žinote, kodėl?

ar galima valgyti soją nuo hipertenzijos

Soja ©  Hipertenzija neveikia Kodėl soją reikėtų įtraukti į dietą? Soja pasižymi įvairiomis sveikatai naudingomis savybėmis, dėl kurių jas verta įtraukti į vartojamų maisto produktų sąrašą, rašoma www.

Įrodyta, kad soja: - yra geras pakaitalas alergiją galintiems sukelti maisto produktams pavyzdžiui, pienui ; - mažina susirgimo krūties, tiesiosios žarnos, prostatos ir gimdos vėžiu riziką; - mažina širdies ligų išsivystymo tikimybę; - mažina sirgimo osteoporoze tikimybe; - apsaugo nuo menopauzės simptomų ar juos susilpnina; - gerina žarnyno veiklą.

Kodėl soja yra tokia naudinga?

ar galima valgyti soją nuo hipertenzijos

Sojoje yra ar galima valgyti soją nuo hipertenzijos komponentai, suteikiantys jai teigiamų savybių. Šie komponentai yra: - izoflavonai — augalinės kilmės junginiai, kuriems priskiriami įvairūs sveikatai naudingi poveikiai pvz.

Kaip įtraukti soją į vartojamų maisto produktų sąrašą?

ar galima valgyti soją nuo hipertenzijos

Sojos įtraukimas į racioną nereiškia, kad reikia visiškai pakeisti mitybą. Paeksperimentuokite su keliais iš sojos gaminamais maisto produktais, kad sužinotumėte, kas jums patinka.

ar galima valgyti soją nuo hipertenzijos

Į racioną įtraukite tik tai, kas jums patiko. Ieškote naujų idėjų, kurios padėtų pradėti vartoti soją?

Kraujospūdis reiškia jėgą, kurią arterijų sienelėms daro kraujas, tekantis pro jas. Kuo siauresnės ir standesnės jūsų arterijos, tuo aukštesnis kraujospūdis. Jei jums diagnozuotas aukštas kraujospūdis, galite atlikti keletą paprastų žingsnių, kad išmoktumėte pakeisti savo gyvenimo būdą, dietą ir vaistus hipertenzijai gydyti. Dietos keitimas Išbandykite daugiau sveikų, ne mėsos baltymų.

Pagalvokite apie tai: - gaminant tortus, blynus ar kitus miltinius patiekalus į tešlą maišomus kiaušinius pakeiskite sojų miltais — vieną kiaušinį atitinka vienas šaukštas sojos miltų; - į racioną įtraukus sojos produktus organizme sumažės cholesterolio ir riebalų kiekis; - rytais dribsnius užpilkite ne karvės, o sojos pienu; - salotas gaminkite su tofu; - įprastą kepimo aliejų pakeiskite sojų aliejumi; - pasilepinkite iš sojos pieno gaminamais pieno kokteiliais; - salotų užpilą ar padažą gaminkite kaip pagrindą naudodami sojos aliejų; - kiniškame restorane užsakydami maistą paprašykite ir miso sriubos; - grietininiuose makaronų padažuose panaudokite sojos pieną; Internete ar kulinarijos knygose galima rasti daugybę receptų su soja, todėl pradėkite nuo jų, o vėliau galėsite kurti ir savo receptus.

Nuorodos kopijavimas Kodėl sveika valgyti soją?

Aukšto kraujospūdžio simptomais skundžiasi net ketvirtis britų. Mitybos pokyčiai yra puikus būdas natūraliai mažinti kraujospūdį — štai ką reikėtų valgyti, rašoma dailystar. Print Aukštas kraujospūdisdar vadinamas hipertenzija, yra labai paplitusi sveikatos problema. Su ja susiduria net ketvirtis britų, o tai kelia nerimą, nes dėl hipertenzijos didėja infarkto ir insulto pavojus.

Nuoroda nukopijuota Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.

Taip pat perskaitykite