Geriausias ir blogiausias maistas širdies sveikatai

Geriausi ir blogiausi aliejai jūsų virtuvei | namuknygos.lt
Kurie visgi yra sveiki, o kurie kenkia? Paprastai mes vengiame tam tikrų produktų, kai norime numesti svorio ir išvengti lėtinių ligų. Šiame tekste pateikiami ne tik tas maistas, kuris kenkia, bet ir sveikos alternatyvos jam. Saldūs gėrimai Pridėtinis cukrus yra pats blogiausias modernios mitybos ingredientas. Visgi, kai kurie cukraus šaltiniai yra prastesni nei kiti, o būtent saldūs gėrimai kenkia sveikatai.

Nors apie šias ligas girdime sąlyginai rečiau nei apie vėžį, kas metus nuo kardiovaskuliarinių ligų visame pasaulyje miršta apie 18 mln. Paskutinį rugsėjo sekmadienį minima Pasaulinė širdies diena yra puiki proga ne tik prisiminti sergančius, bet ir pradėti rūpintis savo sveikata bei laiku padėti savo širdžiai.

geriausias ir blogiausias maistas širdies sveikatai hipertenzija 3 3 pakopos laipsnis

Tam, kad rūpintis širdimi būtų paprasčiau, pateikiame penkis laiko patikrintus patarimus: Savo sveikata pradėkite rūpintis kuo anksčiau Nors pradėti rūpintis sveikata nebūna vėlu net senatvėje, gyvenimo būdas jaunystėje turi įtakos širdies ir kraujagyslių susirgimams vėlesniame amžiuje.

Arterijos neužsikemša per vieną dieną, šis procesas dažnai vyksta daugelį metų, o geriausias ir blogiausias maistas širdies sveikatai savijautos galime ir nejausti.

geriausias ir blogiausias maistas širdies sveikatai hipertenzijos negalios grupė

Be to, verta atkreipti dėmesį ir į faktą, kad pasaulyje daugėja antsvorio turinčių jaunuolių, o tai taip pat širdies, kraujagyslių ir diabeto rizikos veiksnys. Todėl pati geriausia investicija į sveikatą ateitį yra kuo ankstesnis aktyvaus laisvalaikio, sveiko gyvenimo būdo bei mitybos įpročių ugdymas. Prisiminkite, jog vien sveikatas maistas neužtikrins visų naudingųjų maistinių medžiagų Įrodyta, kad sveikas gyvenimo būdas ir mityba yra bene efektyviausios širdies ir kraujagyslių ligų prevencijos priemonės.

Nitratai apskritai didina vidaus organų uždegimų riziką, o lėtiniai uždegimai, žiniatiesiogiai susiję su aterosklerozės ligos, pasireiškiančios arterijų skleroze ir ateroze vystymusi. Dešrainiai Valgydami dešrainį neišvengiamai vartojate perdirbtą mėsą, o kad ji anaiptol ne sveika, ką tik užsiminėme. Dešrainiuose ir į juos dedamose dešrelėse gausu sočiųjų riebalų. Net ir toks gaminys, kurio etiketė byloja apie sumažintą riebalų kiekį, yra prifarširuotas druskos.

Tačiau vien sporto nepakanka, o net maitindamiesi sveikai su maistu ne visada gauname visas mūsų organizmui reikalingas naudingąsias medžiagas.

Reklama Norėdami sumažinti širdies ir kraujagyslių ligų riziką pasirūpinkite, kad kartu su maistu gautumėte pakankamai omega-3 riebalų rūgščių.

geriausias ir blogiausias maistas širdies sveikatai hipertenzija su sinusitu

Net jei žuvį valgote sąlyginai dažnai, papildomai vartokite žuvų taukų aliejų ar kapsules. Pakankamą kiekį omega-3 riebalų rūgšties, nepriklausomai nuo lyties ar amžiau, turime gauti nuolat.

Širdies ir kraujagyslių ligos sezoniškumo neturi — jei nesirūpiname svarbiausiu savo organu, susirgti galime ir žiemą, ir vasarą.

geriausias ir blogiausias maistas širdies sveikatai kaip valgyti sergant 2 laipsnio hipertenzija

Renkantis žuvų taukus ar kapsules svarbu atkreipti dėmesį, kad juose būtų atitinkamas kiekisomega-3 riebalų rūgščių EPR ir DHR. Rizika susirgti širdies ligomis dar labiau padidėja, jei šie faktoriai sąveikauja su nesveiku gyvenimo būdu, pavyzdžiui, nuolatiniu geriausias ir blogiausias maistas širdies sveikatai ar nesaikingu alkoholio vartojimu.

Stebėkite savo kūną Nenumokite ranka į savo kūno siunčiamus signalus ir reguliariai konsultuokitės su gydytojais. Kartais aukštas kraujospūdis apie save signalizuoja galvos skausmu, svaigimu, dusuliu, skausmais krūtinės plote, širdies ritmo sutrikimais ar kraujavimu iš nosies, bet tai vyksta ne visada.

geriausias ir blogiausias maistas širdies sveikatai hipertenzijos skambučio kortelė

Dauguma hipertenzija sergančių žmonių nepatiria jokių simptomų. Nediagnozuota hipertenzija gali sukelti miokardo infarktą, insultą ar širdies nepakankamumą.

5 patikrinti būdai apsaugoti savo širdį

Reklama Skirkite pakankamai laiko poilsiui Žmonių gyvenimo tempas spartėja ir organizmui darosi vis sunkiau prie jo prisitaikyti.

Širdžiai ypatingai svarbus darbo bei poilsio režimas, todėl skirkite pakankamai valandų miegui ir poilsiui.

Sveikatos patarimai: širdies ir kraujagyslių ligos

Nekokybiškas miegas ir nuolatinė įtampa didina arterinį kraujo spaudimą, provokuoja dažnesnį širdies plakimą, permušimus. Rūpinkitės savo ir artimųjų sveikata: stebėkite savo kūną, reguliariai konsultuokitės su profesionalais — gydytojais arba vaistininkais, papildykite savo mitybą reikalingiausiomis medžiagomis ir puoselėkite sveiką gyvenimo būdą.

Visa tai yra daug paprasčiau, nei atrodo!

geriausias ir blogiausias maistas širdies sveikatai hipertenzijos priežastys 2 laipsniai

Taip pat perskaitykite